Există publicitate negativă? Studiu de caz.

Am o dilemă: există publicitate negativă? Sau e adevărat ce zicea P.T. Barnum: ‘bad publicity is good publicity’? Poate mă puteți ajuta cu un sfat. Având în vedere filmarea asta…
…ce ar trebui să fac? Să le mulțumesc pentru promovare? Să mă supăr pentru alăturarea unui eveniment educativ și cultural cu o persoană în stare de ebietate și cu Ionuț, copil prostuț? 😛 Sau să nu fac nimic? Voi ce ziceți?

контекстная реклама гугл ценавзломать вай фай без программкак взломать страницу в одноклассникахполучить кредитную карту мгновенноbedava casino oynacelebrities caricaturistзаявление на выдачу кредита образецвзять деньги в долг доска объявленийтрекинг на килиманджаро отзывынгоро нгороденьги в долг за один деньparty caricaturist cartoonistпосуда в санкт петербургеПосуда с керамическим покрытиемпродвижение бренда работодателярадиаторы отопления фотостроительство дома краснодарлечение подагры в киеведокументы на визу Румыния украинцамכיסוימושביםלרכבלכלביםживотные ютубцена на справку из поликлиникиbinary option $50 minimum deposit

Bogdan Pater

Inginer, blogger, trainer, dar înainte de toate un voluntar implicat în comunitatea sa, Bogdan Pater este un entuziast cercetaș dedicat trup și suflet ideii de a schimba lumea în care trăiește într-una mai bună. În ultimii șapte ani, Bogdan a fost implicat în campanii de comunicare online pentru evenimente, companii și ONG-uri.

9 thoughts on “Există publicitate negativă? Studiu de caz.

  • Sunday, 20.05.2012, 13:04 at 13:04
    Permalink

    cred ca depinde foarte mult de situatie…cateodata e buna si reclama negativa…

    Reply
  • Sunday, 20.05.2012, 19:52 at 19:52
    Permalink

    Stai ca nu inteleg, deci tu ai facut acum reclama la “doza de has”?

    Reply
    • Sunday, 20.05.2012, 21:11 at 21:11
      Permalink

      E și asta o abordare. Poate am făcut. E ok? E greșit?

      Reply
  • Tuesday, 22.05.2012, 15:44 at 15:44
    Permalink

    Hello! din punctul meu de vedere e ok reportajul si nu iti poate aduce prejudicii de imagine. Asta este genul emisiunii, imbina informatiile “serioase” cu cele…neserioase :) . Nu mi se pare ca ar fi un mesaj negativ aici. E posibil sa apari inainte sau dupa un material care nu iti convine, insa asta e o chestie pe care nu o poti controla in media si nici nu le poti reprosa. Daca ziceau ceva rau despre eveniment, atunci da, meritau cateva palme. Bafta!

    Reply
    • Tuesday, 22.05.2012, 19:38 at 19:38
      Permalink

      True! Așa zic și eu. Dar crezi că toată lumea percepe treaba asta la fel?
      Personal m-am bucurat de promovare dar nu am pus clip-ul pe pagina de FB a evenimentului. 🙂

      Reply
  • Thursday, 24.05.2012, 11:29 at 11:29
    Permalink

    Publicitatea negativă există în cazul bunurilor care necesită achiziție regulată. Adică, dacă mâine se găsesc șobolani în Coca Cola, vânzările Coca Cola vor scădea mâine.

    În cazul bunurilor achiziționate rar și rațional (mașini, smartphone, campanii umanitare) publicitatea negativă tot publicitate se numește. Întrucât consumatorul analizează înainte de a lua o decizie, iar faptul că cineva a zis ceva rău de tine nu face decât să te adauge pe lista de posibile opțiuni.

    Reply
    • Thursday, 24.05.2012, 12:30 at 12:30
      Permalink

      Cam așa ceva gândesc și eu. Poate altfel nu ai fi pe listă.

      Reply
  • Thursday, 24.05.2012, 21:53 at 21:53
    Permalink

    Nu mi se pare ceva defaimator… publicitatea fie ea pozitiva sau negativa este buna.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.