La final de #TO2012

Încă de la prima conferință de presă, cea care anunța începutul Toamnei Orădene, s-a precizat că detaliile cu sume și cifre se vor da la conferința post eveniment. Parcă era mai important la început să se scrie de artiști, de eveniment. Ei bine, acum a venit momentul să scoateți calculatoarele și să ne apucăm de socotit.

Bugetul total de 500.000 lei a provenit în proporție de 40% din bani publici și 60% din venituri proprii: sponsori, bilete, comercianți. Sponsorizările au crescut cu 22% față de anul trecut – 1.700 lei, sumă ce a depășit cea din 2008, anul cu cele mai mari sponsorizări de până acum. Și vânzările de bilete au crescut cu 69%, iar din bilete s-au strâns 54.445 lei. Au fost 3000 de spectatori la 14 spectacole (6 jucate cu casa închisă) și 40.000 de spectatori în cele 4 zile de concerte în aer liber.

Din punctul de vedere al promovării, au fost 2.400.000 vizualizari pe internet făcute de 700.000 de unici pe 233 de articole pe bloguri și 84 articole în presă. Pagina de facebook a evenimentului a ajuns la 3310 fani și a generat un engagement de 24,52%. Media engagement-ului pe pagini de evenimente fiind de 3.07%. Dintre persoanele care au luat bilete, câteva au fost întrebate de unde au aflat de eveniment iar 175 au răspuns internet, 101 persoane au răspuns afișe, bannere și flyere, 90 de persoane au răspuns presa scrisă iar 65 de persoane au răspuns radio.

Toamna Orădeană a implicat aproximativ 1000 de persoane. Peste 500 de artiști au venit în Oradea în cele două săptămâni de festival. Trupe, artiști și echipele lor. Și peste 300 de personal tehnic. Pentru scene, lumini, sonorizări. 31 de bloggeri și 44 de jurnaliști acreditați.

Cam asta a însemnat pe scurt Toamna Orădeană 2012. Sau, în varianta video:

Am reușit să îi dăm Toamnei Orădene o identitate pe care am dorit-o și pe care o putem duce mai departe‘ a spus Flavius la conferință, precizând și că se va păstra formatul de două săptămâni de specatacole în săli și un weekend lung de concerte în aer liber pentru edițiile viitoare și că deja a început lucrul la Toamna Orădeană 2013, fiind deja în discuții pentru două spectacole.

Felicitări Flavius, și mulțumim pentru tot sponsorilor și partenerilor. Toamna Orădeană a pus Oradea pe harta culturală a României!

Organizatori: Casa de Cultură Oradea, cu sprijinul Primăriei Municipiului Oradea.
Sponsori: Ciuc, Golden Brau, Siemens, Vandana, Farmacia 3, Organique, Total Clean, Proges, Graf.
Parteneri: Digi 24, Zile și Nopti, Magic FM, Crișana, Jurnal Bihorean, Bihari Naplo, Bihor Online, Erdely Online, Living In, Impero, Zelist Monitor, Window Pub, Dreamstudio, Utopium, The 4th Floor, Standout.
Masina oficiala: Mercedes prin ATP Exodus.

услуги продвижение сайтакак накрутить лайки в контактепрограмма взлома одноклассников онлайнденьги в долг без залога москваcrazy vegas online casinoпродвижение бренда личноститурци¤ туры цены 2015 майтур оператор по танзаниикредитная карта платинум альфа банк отзывыкупить тур в турцию на май 2015туры греци¤ май 2015работа в продвижение бренда средствами prкрышки для посудыаксессуары для кухни на рейлинги бронзатрудовой кодекс україниконтекстная реклама googleконвекторы кировзащита от эмипродвижение сайтагорячая линия налоговая1 usd to usdпоисковые сайты интернетаsouth beach miami villas

Author:

Inginer, blogger, trainer, dar înainte de toate un voluntar implicat în comunitatea sa, Bogdan Pater este un entuziast cercetaș dedicat trup și suflet ideii de a schimba lumea în care trăiește într-una mai bună. În ultimii șapte ani, Bogdan a fost implicat în campanii de comunicare online pentru evenimente, companii și ONG-uri.

There are no comments yet.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*