Companiile bihorene învață marketing online la Oradea Business Days

Companiile bihorene au un minus în materie de promovare online. Majoritatea dintre ele nu fac nimic în sensul acesta, iar dintre cele care încearcă, multe o fac greșit.

Prin greșit, mă refer la site-uri antice atât ca design cât și ca funcționalitate (exemplu), profile de persoană pe Facebook în loc de pagini de brand (exemplu1, exemplu2, exemplu3), pagini de Facebook inactive (exemplu1, exemplu2) și concursuri de Like&Share fără obiective pe termen mediu sau lung (exemplu1, exemplul2).

Știu companii care învață și cresc promovarea online pe zi ce trece. Atât cu pagini de brand (exemplu1, exemplu2) cât și cu pagini secundare, nișate, administrate tot de ei (exemplu). Unii lucrează cu agenții, alții cu frelanceri. Dar învață constant și rezultatele se văd.

Marketing-ul online și social media ar trebui să pună accent pe client, să îi creeze experiențe plăcute, să îl ajute să interacționeze ușor cu compania. O pagină de Facebook poate fi un canal pentru a menține relația cu clienții sau pentru a-i fideliza. Ca să nu mai vorbim despre potențialul de generare de clienți noi prin ads, promoted posts sau offers. Variantele sunt multe:

Content Diversity in Online Marketing

Iar în acest sens, la Oradea Business Days vor fi câteva sesiuni axate fix pe marketing-ul online, vânzări în mediul online, tehnici de comunicare și fidelizarea clienților. Așa că recomand tutror patronilor, directorilor și managerilor din Oradea și din județul Bihor să participe la Business Days. Afacerea voastră va avea doar de câștigat. Iar dacă veți avea nevoie de ajutor la implementare, știu eu câteva persoane care vă pot ajuta. Dar despre asta povestim la Oradea Business Days. Înscrieți-vă aici!

продвинуть сайт yandexcifrolom ru скачать полную версиювк анонимайзер с музыкойполучить кредитную карту без справокcasino oyunlar? oyna slotcaricature artist in new yorkподъем на килиманджаро 2 дн¤деньги в долг под расписку украинатуры в мае в грециюзаповедник нгоронгороденьги в долг в черниговечерный пиар в интернетезакон о труде украина увольнениеВанная комната аксессуары фотоsem optimizationпродвижение сайта в нескольких регионахмототерамастопаияvolcanic craterконсультация юриста ценаакклиматизацияtext seo

Author:

Inginer, blogger, trainer, dar înainte de toate un voluntar implicat în comunitatea sa, Bogdan Pater este un entuziast cercetaș dedicat trup și suflet ideii de a schimba lumea în care trăiește într-una mai bună. În ultimii șapte ani, Bogdan a fost implicat în campanii de comunicare online pentru evenimente, companii și ONG-uri.

2 Comments

  1. Dani on 1 April 2013

    Salut,
    Ce zici, punem la categoria exemple de Asa nu, concursul cu like & share & comment & invite al organizatorilor? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=528360947215989&set=a.159640540754700.41313.156407641077990&type=1&theater
    Sau la ei e voie? :P

    Reply
    • Bogdan Pater on 1 April 2013

      Hehe. Concursurile Like&Share prind la public, deci nu e un exemplu de ‘așa nu’ dacă mai are și alte obiective decât cel imediat. Aici este și un lead generation printre ele. Deci pot să îl înțeleg. Când doar dai o pizza, fără nici un alt obiectiv pe termen mediu-lung, atunci e făcut degeaba. Și cheltuială în van. 🙂

      Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*