Top 10 sfaturi de la Oradea Business Days
1. Nu lăsați țintele profesionale să depășească țintele personale. Nimeni nu a zis pe patul de moarte că și-ar fi dorit să petreacă mai mult timp la birou.
2. Greșelile sunt cele mai utile lucruri care ni se pot întâmpla. Cum a zis Thomas Edison când încerca a 5.000-a oară să inventeze becul: ‘nu am eșuat de 5.000 de ori, ci am descoperit 5.000 de moduri în care nu poți face un bec‘.
3. Designul = matematică + emoție. Trebuie să oferi clientului o experiență memorabilă, cu o precizie matematică. Fiecare linie trasă, trebuie să fie gândită și să îndeplinească un scop.
4. În anii ’80, Procter&Gamble plătea femei să meargă la coafor să vorbească despre Ariel. Marketingul Online și Social Media păstrează conceptul dar schimbă canalul. Chiar dacă vor dispărea canalele folosite acum, principiul va fi același și în viitor.
5. Dacă presupunem că firma este o mașină, atunci marketingul este benzina. Cu o completare de pe Twitter: iar PR-ul este volanul. 😛
6. Indiferent cât de bun este produsul tău, nu vinde caracteristici, vinde soluții. Soluții care se adresează unei nevoi a clientului tău.
7. Cele 3 caracteristici căutate de către o companie la un posibil angajat sunt: integritate, energie și inteligență. Dacă nu ai integritate, e bine să nu ai și energie și inteligență.
8. Când e necesară schimbarea? Înainte să fie necesară. Cu cât schimbi mai târziu, cu atât opțiunile sunt mai puține iar costurile mai mari.
9. Diferența dintre manipulare și inspirație este motivația: de ce facem acel lucru. Dacă îl facem din altruism atunci inspirăm.
10. Investiți în mentorare. Investiți în tineri. Moneda sec. 21 este talentul. Vrei pe cineva bun, crește-l!
Bonus: câteva poze de la event găsiți aici. 🙂
De folos pentru cei care n-au participat. :D
Așa speram și eu. Mersi de confirmare. 🙂
Pingback: La #Oradea Business Days am invatat ca... - Ioana Ştef
Pingback: Coach cu cas la gura | Tudor Galos's blog
adevarat si eu cred ca orice produs care aduce un plus valoare o solutie la probleme, are si succes