#to2011 în cifre

Azi, în sala mare a Primăriei Oradea, s-au anunțat cifrele și statisticile pentru Toamna Orădeană 2011. Conferința a început cu 7 bloggeri și 6 jurnaliști prezenți și s-a terminat cu 9 jurnaliști și 9 bloggeri. :P S-a vorbit despre bani, trupe, rezultate, bloggeri din oraș și din alte orașe, planuri de viitor și altele.

Despre bani nu vreau să insist. Evident pentru un festival e nevoie de bani și pentru un festival de calitate de și mai mulți bani. Niciodată nu voi crede că există ceva ‘iefin și bun‘. În caz că e cineva curios, am totuși o poză cu bugetul comparativ cu anii trecuți:

Apoi s-a insistat pe rezultate: 95 de apariții în presă care au generat 137.000 de vizualizări și 202 apariții în blogosferă care au generat 529.000 de vizualizări.

Pe site traficul cel mai mare a fost din Oradea, București, Arad, Cluj, Timișoara, Carei, Brașov, Satu Mare, Baia Mare și Deva. Au fost vizitatori și din Ungaria.

Pe Facebook au fost 356.655 de vizualizări. Numărul de fani a crescut cu o medie de 33 de persoane pe zi. În categoria evenimente, în care e inclusă pagina TO, din 9921 de fani activi Toamna Orădeană a avut 582 – adică 5.87% care plasează Toamna Orădeană pe primul loc la evenimente 100% românești înainte de TIFF și Peninsula. La capitolul interacțiuni s-au contabilizat în media 65 de interacțiuni pe zi. Și cum era de așteptat, cele mai apreciate și comentate postări au fost pozele.

Pe Twitter au fost 2010 mențiuni (819 tweeturi originale, și RT-uri) care au generat 750.000 de vizualizări. 1078 de tweet-uri au conținut link-uri și 116 au conținut poze.

În total, reach-ul a fost de peste 1.500.000 de vizualizări cu aproximativ 300.000 de vizitatori unici.

Acestea fiind spuse, se declară #to2011 un success!

Mulțumiri Casei de Cultură Oradea, sponsorilor (Ciuc, Golden Brau, Oradea Shopping City, Raiffeisen Bank, Vandana, Proges, Galassini, CG&GC), partenerilor (Trilulilu, MagicFM, Zile și Nopți, TVS, Utopium, DreamStudio, Kaus Media Group, Lactobar, Famous Place) și bloggerilor.

Împreună am pus Toamna Orădeană pe harta festivalurilor tari din România!!!

раскрутка веб сайтаpagehack скачать бесплатно торрентвзлом webmoney бесплатномикрозаймы в спб с доставкой на домcasino oyunu oyna bedavaтур с посещением килиманджарокак получить кредитку в дельта банкеальтеза танзани¤получение кредита с плохой кредитной историейкилиманджаро подьемзаказать управление репутацией в интернетекомбинированный путевка шри ланка мальдивыpirella аксессуары для ваннойweeding drawingпозиция сайта по поисковому запросуполотенцесушитель terminusзаказать продвижение сайта москваkilimanjaro weatherindoor car cover porsche 964валюта танзании курс к долларуторговая марка wкупить

Author:

Inginer, blogger, trainer, dar înainte de toate un voluntar implicat în comunitatea sa, Bogdan Pater este un entuziast cercetaș dedicat trup și suflet ideii de a schimba lumea în care trăiește într-una mai bună. În ultimii șapte ani, Bogdan a fost implicat în campanii de comunicare online pentru evenimente, companii și ONG-uri.

5 Comments

  1. #to2011 în cifre | Șmen.ro on 20 October 2011

    […] #to2011 în cifre […]

    Reply
  2. Catalin on 20 October 2011

    A avut ceva succes. Am vazut destul de multe articole prin blogosfera despre TO.

    Reply
  3. […] – ~1.500.000 vizualizari totale, ~300.000 unici – ~356.000 vizualizari pe facebook – si cu banii a iesit mai bine decat in anii precedentiMultumesc in primul rand lui Flaviu Bunoiu pentru ca a avut incredere in noi si a reusit sa ne […]

    Reply
  4. […] iar Octombrie în Oradea nu poate însemna altceva decât Toamna Orădeană! TO2011 mi-a demonstrat ce poate face o comunitate – fie ea cât de mică dacă lucrează impreună. Și a ieșit ceva ce nu cred că spera […]

    Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*