Înainte să săriți să ziceți că au mai fost campanii pe 4SQ în .ro, am să vă dau dreptate. Eu știu că în 2010 puteai închiria gratis biciclete de la Cicloteque la fiecare al 3-lea check-in (link), că în Kulturhaus primești o bere la fiecare check-in (link) și că la început de 2011 o companie din Timișoara făcea recrutare pe foursquare (link). Dar nu am auzit de o campanie serioasă, pe termen lung, în care să se chiar întreacă lumea la dat check-in-uri și în care să fie răsplătit ‘primarul‘. Până azi:
Începând de acum, ‘alimentara sănătății’, va oferi 15% reducere la fiecare cumpărare și o lună de abonament gratis la sălile Gimmy Gym primarului de la GimmyBio.
Sunt curios dacă cei de la Gimmy au luat în considerare că s-ar putea trezi cu vreo 10-15 persoane care vor fi primari în prima lună și vor cere abonamentul gratuit. Dacă da, atunci merită felicitați: vor da 15 abonamente gratuite, dar vor primi reclamă multă pe ele. Calculând cu o medie de 150 de prieteni pe Facebook și 150 de followers pe Twitter GimmyBio poate ajunge la peste 4000 de oameni (am scăzut 500 considerând că ei se regăsesc și pe Facebook și pe Twitter). Și asta cu aproximativ 1500 RON conform tarifelor de pe site. Ceea ce e foarte ok, zic eu. Nu vi se pare? Iar dacă vor avea succes peste așteptări sigur se pot adapta din mers.
Deci eu zic să îi felicităm în cor pe cei de la Gimmy, să le urăm baftă mare și să vedem ce alte companii vor mai folosi Foursquare pentru fidelizarea clienților. Sunt peste 37.000 de utilizatori de 4SQ în .ro, conform FoursquareMap.ro. Și am găsit aici un studiu ‘how to’ foarte ușor de recreat.
Ce companie din România ați vrea să vedeți pe Foursquare în viitor? Și aveți vreo idee de campanie pentru ei? Eu am de ceva vreme câteva idei…
Blogger, trainer, de profesie inginer, dar înainte de toate un voluntar implicat în comunitate, dedicat ideii de a schimba în bine lumea în care trăiește. În ultimii ani Bogdan a fost activ implicat în campanii de comunicare online pentru instituții la nivel local și central, evenimente, companii și ONG-uri.